onsdag 4. januar 2012

Godt nyttår!

Ja, jøss, jeg er god på å oppdatere bloggen min. Menmen, hva har man nyttårsforsetter til..? ;)

--

Den siste tiden har vært preget av juletiden, vi har kost oss masse i jula, vært hos mamma julaften og litt av romjula. Fått besøkt farmor og farfar, og vært hjemme i egen heim. Altså ei travel juleuke med masse sosiale happeninger - akkurat som jeg liker det! :D

--

Nyttåret ble feiret hos svigers, noe som var helt topp! Rakettene ble fyrt av, og om jeg må få si det selv: bomba som jeg kjøpte var finest... ;) Snakker om finale! Aiaiai. Et under at ingen av barna våknet. ;p

--

Denne uka er kickoff for bacheloren min. Den skal leveres 16. mai, og til da skal jeg skrive 9 000 ord om et tema. Pjuh, det skal bli godt å feire 17. mai i år gitt.. ;) Har trua på at når jeg bare kommer igang, så går skrivinga som en lek....... ;)

--

Idag har jeg hatt besøk av to søte snupper med to enda søtere barn, og vi har kost oss ute i Guds frie natur! I manko på snø ble det lite aking, men vi fikk drukket kaffe/kakao og spist litt julekjeks! Etterpå lekte barna på rommet til junior mens vi voksne satt nede i stua og bare skravla! Herlig!

--

I tillegg har vi (noen av jentene fra vgs) planlagt en gathering i februar, noe jeg gleder meg helt sinnsykt til!!! :D Håper at det går i boks!

--

Aaaanyways; håper at jeg klarer å holde nyttårsforsettet mitt, for jeg synes det er ganske kult å blogge. Men ikke like sikker på at det er noen som leser da.. ;p Legg gjerne igjen en kommentar sånn at jeg vet at noen er her... :p

--






2 kommentarer:

  1. Vi følge med vi veit du kjære wenche! :-) Et etterlengtet blogginnlegg dette! :-)
    Hilsen Grethe, Magnus, Amy og lillegull(4 stk læsera)!

    SvarSlett
  2. Klart æ følge me! :)
    endelig vart det oppdateringa! :D og æ e imponert over at du har oppdatert så my i det nye året! :D

    SvarSlett