søndag 8. januar 2012

Jula er ut! ;)

Nå har vi passert 13. dag jul, og dermed er jula passert i heimen vår! Det e visst en eeevig krangel om når jula er "over", enten 13. dag jul, eller 20. dag jul - dvs 13. januar.. Meen; for meg er det altså 6. januar, trettende dag jul.. :) Så nå sitter jeg i stua mi, og nyter ryddigheten.. :P Joda, to dagers vanlig rot her såklart kommet, men alt i alt er det sånn det er.. Leker litt over alt, samt noen sokker og puter i gulvet.
--

Stua ble riktignok litt vel tom, så jeg tror nok at jeg må en liten tur innom Kid når jeg drar til byen neste gang.. ;) P.d.d er det nå hvite gardiner på to av vinduene, og noen grå kapper over det siste vinduet og døra. Det ble vel sommerlig, men sånn er det når man bare har sommergardiner.. :p Håper på salg.......

--

Sånn reint husmoraktig har jeg gjort lite hjemme idag og igår, ikke engang strikka litt. Skulle gjerne gjort ferdig to av prosjektene jeg har liggende, ett mer hastig enn det andre.. ;) Mer om det senere. Heklinga er det visst bare å vente med, for motivasjonen er på bånn.. Skulle tro at jeg hadde god tid til bachelorskriving, men jeg ser ikke annet enn at dagene går likevel.

--

Idag har jeg og lillen vært på bursdag til tanta mi, og det var såklart superkoselig.. :) Mamma, mormor, morfar, kusina mi og tre hunder og ei katt var også der, så det så.. ;)

--


Lillemann koser seg i snøen!! :)

1 kommentar:

  1. Så fint bile av Robin og snømannen! Fikk ikke sett den før den forsvant jeg! :-) Ha en finfin dag, så snakkes vi imorgen! :-)

    SvarSlett