mandag 9. januar 2012

Bachelorskriving.... Pjuh..

Haff.. Nå er tiden kommet. Jeg kommer ikke unna.. Framlegg av framgangen imorgen.. :P Da bør det kanskje ha vært noe framgang også... : Så nå har jeg sittet i noen timer faktisk, etter levering i bhg og en liten frokostsnutt sammen med min navnesøster Wenche på God Morgen Norge.

--

Powerpointen er klar, og fremlegget skrevet ordrett. Nå kan jeg altså kose meg med god samvittighet og - hva?? En banan... "Namnam". Ikke at jeg har noe nyttårsforsett eller noe altså, misforstå meg riktig. Men noen ganger får jeg det for meg at hvis jeg ikke kjøper noe usunt, men bare har sunne alternativer i hus - så blir jeg automatisk sunnere.. Blæh sier jeg etterpå, og saumfarer skapene etter noe mer usunt.. Men jeg gidda ikke det i dag, så da ble det en banan - som lå så flott dandert på fruktfatet i stua... Ja jøss.

Slenger med et bilde av hu usminka - men tydligvis smørblide glæksa som sitter i sofan min. Hrmf. Makan.

3 kommentarer:

  1. Alltid smørblid glæsk hu der!:-)

    SvarSlett
  2. Å så søt usminka. Hele jenta e ei godpi. Glad i hu ;-)

    SvarSlett
  3. Hallo.Tusen takk for kommentatoren på bloggen min.Selvfølgelig kan du få vite kor æ har funnet mønsteret på uglehalsen.Egentlig tok æ oppskrifta til en vanlig hals og passa inn mønsteret etter maskaantall. Men her er det http://www.tostrup.net/blog/?s=uglehals Så nu glede æ mæ til å se resultatet ditt.

    SvarSlett