mandag 3. oktober 2011

Hvor blir dagene av??

Jeg synes jaggu ikke det er lenge siden sist mandag, og nå er denne allerede snart på hell!! Usjameg, dette går svinfort...

--

Robinlillegulle mitt var litt varm i morges, så jeg tenkte at det passa jo supert iom at det var første dag i praksis i dag... :p Men han ble mirakuløst helt normaltemperaturaktig til vi skulle dra, og var i finfin form, altså i hundre.. ;) Derfor lot vi det få en sjans, og det gikk supert.. :D

--

Altså; jeg har starta i praksis idag, og det skal bli gøy å lære mer om denne formen for jobb også! Det er jo et allsidig yrke jeg har valgt, og det kan være nyttig å få en fot innenfor de fleste arenaer som kommunen har å tilby.

--

Ellers har vi hatt ei travel helg, starta med sangøvelse i Osen på fredag, fortsatte med slektstreff i Trondheim på lørdag, slutta med babytreff i Åfjord og sanking/veiing av sau på søndag! :D Men det er sånn vi vil ha det, sosialt og akkurat etter skjema! ;)

--

Ikveld har jeg hatt besøk av én av mine to supre svigerinner, og vi har pusla puslespill!! ;) Imorgen skal vi visst danse zumba før Greys!

--

Jeg har også lovt å lage suksessterte til mormor til helgen, må få skvisa inn det i planen også, så det ikke blir avglemt.. ;) I helgen skal vi nemlig i gullbryllupsdag! :D

--

Aiaiai.. Ble ingen bilder i dag heller... :( Men altså dere; idag har jeg faktisk prøvd!! Jeg har tatt ut minnekortet fra kamera og prøvd å finne et hull som passer i maskina.. Det finnes ikke på den stasjonære PCen vår!!! :O Hvordan er det mulig? Det er jo et helt vanlig xD kort.. Jaja. Må få lånt meg en kabel til noen.. :)

--

Sov godt, godtfolk!!

4 kommentarer:

  1. WHAT?!
    Har du pusla puslespill uten mæ?!
    Skuffende..

    SvarSlett
  2. No e d læng imellom ja, Wenche! (Les: for læng) :-)

    SvarSlett
  3. HALLO?! E du der?

    SvarSlett