mandag 26. september 2011

Tjoheiii!

Uka har gått fort synes jeg. På torsdag dro lillemann på helgatur til Trondheim, for mor skulle ha arbeidshelg og far skulle på jakt... :) Må innrømme at selv om det også var godt, så var det litt kjedelig også......... Lurer på hvem som er mest avhengig av hjem i denne familien.... ;)

--

Helgen gikk med andre ord sakte men sikkert forbi, og endelig på søndag kunne jeg pakke snippeska og hente snuppeluppen!! Og med meg i bagasjen hadde jeg med meg den ekle senga vår, som jeg ikke har noe godt ord om. Den heiv jeg av (!) i Rissa, så mitt kjære søskenbarn kan få nyte gode netter (hun får nå bare kose seg, sier jeg..) i den, mens jeg har tatt med meg en annen, myye deiligere seng tilbake!! :D Problemet er bare at jeg ikke får den inn fra bilen selv, og ingen kunne hjelpe meg idag... Jaja, imorgen kanskje..

--

På formiddagen idag har jeg vært på et møte ang. sykepleiepraksisen min nå i høst. Og rett etterpå vanket det tur til, og lunsj på - IKEA!! :D Jeg elsker den sjappa, really! Med meg hadde jeg ei handleliste fra både meg og svigermor.. ;) Enkelte vil kanskje stille spørsmålstegn ved at jeg påstår at jeg hadde med meg både seng og ikeavarer hjem, men joda, DET hadde jeg! ;) Dessverre tenkte jeg bare på å ta bilde av lasten, jeg gjorde det ikke... Jaja.

--

Ser det er etterspurt bilder av prosjektene mine, og generellt bilder til innlegg, jeg skjønner den, MEN, jeg har så mye annet å gjøre enn å legge inn bilder på PCn til min kjære. Tror dessuten at det ikke hadde blitt spesielt populært å stappe den høyt elskede "supergode" spill-giganten full av bilder.. ;)

--

Ikveld har OSEN - kommunen med stor Oooo - vært på TV skjermen, og jeg synes de gjorde en god figur alle sammen!! Herlig plass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar