mandag 19. september 2011

Krangel..

Trist header, men det er i grunnen nok så trist at ryggen krangler IGJEN!! :S Helt ut fra det blå fikk jeg panisk vondt i ryggen ikveld.. Lite hjelper det at legen endelig har sett seg enig i at jeg faktisk HAR vondter i ryggen, iom at MR viste flere prolapser i korsryggen.. JO TUSEN TAKK FOR DÉT. Det har jeg visst i mange år. Men men. Gråt ikke over spilt melk. Kanskje får jeg mer hjelp framover nå da. Har hatt én konsultasjon hos fysioterapeut, men akkurat da hadde jeg jo ikke vondt.... Vi får se, kanskje jeg må kontakte han imorgen. Men jeg skal ikke ta sorgene på forskudd heller, kanskje våkner jeg frisk som en fisk imorgen tidlig.

--

Anyways, har hatt en fantastisk playdate med to fantastisk søte jenter i ettermiddag, Madeleine og Linda. Herlig! Vi bakte muffins, eller muffis som enkelte ønsker å kalle det... Det falt i god jord gitt! Og enda en herlig sak idag; jeg gikk meg på farmor og bestefar i skobutikken i sentrum, og med det så drakk vi kaffe og spiste ostekake på Tredje Etasjen! :) Herlig!

--

Angående forrige innlegg, jeg ser det er ønskelig med bilder fra prosjektene mine; så så, det blir, det blir! ;) Men med bare ett innlegg i uka, og en kranglete PC (!) som ikke vil ta imot minnekortet mitt, så blir det trøblete! ;) Men én mandag skal det bli!! ;)

--

Håper alle andre har en flotters mandagskveld! Dessuten krysser jeg fingre og tær for at min skal heve seg betraktelig utover kvelden! Sitter nå nydusja etter en lang og varm seanse, hutrende kaldt i stua - for jeg klarer ikke å hente ved for å fått tent opp!!! Men jeg har tent ca tusen telys, så håper det kan få opp tempen litt! GOD MANDAGSKVELD!! :D

1 kommentar: