tirsdag 28. juni 2011

Hyggelig besøk!!

I kveld fikk jeg veldig hyggelig av ei søt venninne, Ingunn! Vi har jabba bort hele kvelden, men i tillegg har vi fått gjort myye gøy også! :D Jeg fikk et ryddekick i kjelleren når vi var der og lette etter noe, så der er det faktisk fremkommelig nå.. ;) Og vel oppe i stua MÅTTE vi bare henge opp noe greier vi fant i kjelleren..!! Juhuu! Endelig er det noe på veggene mine.. hehe. Se så fint det ble!


I tillegg fikk vi rydda i vinduskarmene mine, da jeg har fått mer enn én klage på pjuskete blomster og at det ser litt overfyllt ut...... ;) Ramma og lysestaken er skjulte skatter fra Casa-haugen min, som Ingunn hjalp meg å like! :D Nå mangler det bare bilde av verdens søteste 2 åring inni ramma!! ;D


1 kommentar:

  1. Så koselig du har det! Råfin farge på veggen, herlig med grønt!! :)

    SvarSlett